Keskiviikkona 13.3.2024 harjoitusottelu KJP:a vastaan

12.3.2024

HaPK:n edustusjoukkue jatkaa harjoituskauttaan huomenna keskiviikkona 13.3.2024 harjoitusottelun merkeissä. HaPK pelaa Kotkassa Arto Tolsa Areenalla klo 19.30 alkaen ja vieraaksi saapuu KJP Kouvolasta.

HaPK pelasi edellisen ottelunsa muutama päivä sitten viime perjantaina, jolloin se kaatoi Suomen Cupin ensimmäisen kierroksen ottelussa RPS Lionsin Imatralla maalein 6-1 mallikkaan esityksen jälkeen.

KJP-harjoitusottelussa tullaan enemmän kokeilemaan tiettyjä asioita, koska kyse ei ole kilpailullisesta ottelusta. Tämä harjoitusottelu tulee hyvään saumaan kokeilujen kannalta, sillä tämän jälkeen seuraava ottelu tulee suurella todennäköisyydellä olemaan jälleen kilpailullinen ottelu Suomen Cupin toisen kierroksen myötä.

HaPK - KJP keskiviikkona 13.3.2024 Arto Tolsa Areenalla klo 19.30.