Miro Holm palaa kissapaitaan määräaikaisella sopimuksella 1.-23.8.2021 väliseksi ajaksi

29.7.2021

HaPK:n edustusjoukkue saa ainakin pientä helpotusta akuuttiin pelaajapulaansa, kun joukkueen riveihin liittyy määräaikaisella sopimuksella 1.-23.8.2021 väliseksi ajaksi 26-vuotias HaPK:n oma kasvatti Miro Holm. Holm on edustuskelpoinen jo HaPK:n seuraavassa, 4.8.2021 pelattavassa ottelussa.

Holm on siis kissojen omia kasvatteja, itse asiassa HaPK:n edustusjoukkueen päävalmentajan Saku Halosen suojatteja vahvasta 95-syntyneiden ikäluokasta. Holm edustaa tällä hetkellä Läntisen alueen Nelosessa pelaavaa Vesilahden Visaa, mutta on nyt siis lähes koko elokuun ajan HaPK:n käytettävissä ja tuo varmasti apua kissojen tällä hetkellä hankalaan pelaajatilanteeseen.

HaPK:n päävalmentaja Saku Halonen on tyytyväinen tutun pelaajan liittymisestä ryhmään:

”Hienoa saada oma kasvatti edes muutamaksi viikoksi takaisin kissapaitaan. Tämä tuo meille helpotusta tällä hetkellä vaivaavaan pelaajapulaan. Miro on jo kokenut pelaaja, tietää Kolmosen metkut sekä vaatimustason ja pystyy varmasti auttamaan nuorta joukkuettamme. Lisäksi Miro on monikäyttöinen pelaaja ja pystyy sopeutumaan monenlaiseen rooliin ja se on myös arvokas asia”, Halonen kommentoi tuoreinta pelaajakiinnitystä.

Holm on viimeksi edustanut HaPK:a kaudella 2017 ja tekee nyt siis muutaman viikon ajaksi paluun kasvattajaseuransa paitaan:

”Erittäin hyvältä tuntuu palata kissapaitaan ja fiilis on innostunut. Nykyjoukkue on nuorentunut paljon, mutta edelleen joukkueesta löytyy myös vanhoja pelikavereita. Käsittääkseni HaPK:n pelaaminen on mennyt paljon eteenpäin ja kehittynyt siitä, mitä se joskus on ollut. Tykkään itse pelata sellaisessa joukkueessa, jossa peliä yritetään pelata ja palloa yritetään pitää rohkeasti omalla joukkueella. Tavoite on auttaa joukkuetta parhaani mukaan napsimaan pisteitä tulevista otteluista. Joukkue on pelannut nytkin useita hyviä ja tiukkoja pelejä, yritetään kääntää ne nyt viimein voitoiksi ja ansaita sitä kautta palkintoja myös pisteiden muodossa”, Holm kertoo.

Tervetuloa Miro!